30 milliót tapsoltak el egy hét alatt a megafonosok hirdetésére a Facebookon
Nagy erőkkel visszhangozzák a kormányzati narratívát a politikai influenszerek: csak február 14-én 8 millió feletti összeget toltak posztjaik kiemelésébe.
Nagy erőkkel visszhangozzák a kormányzati narratívát a politikai influenszerek: csak február 14-én 8 millió feletti összeget toltak posztjaik kiemelésébe.
A Facebookon átláthatóvá akarják tenni a politikai hirdetéseket, ezért azok megrendelőit minden reklámnál jeleznék, és ez csak egyike azon lépéseknek, amelyek akadályozhatják az orosz propagandát, amely a Facebookon (is) lebukott az elmúlt hetekben.
Mint kiderült, oroszok által fizetett facebookos hirdetésekkel korábban az amerikai elnökválasztást is befolyásolni akarták, a közösségi oldal ezért most mindent megtesz, hogy elkerülje a hasonló eseteket.
Újabb fronton nyitott harcot a Facebook az álhírek ellen, ezúttal ott szorongatják meg az álhírterjesztőket, ahol a legjobban fáj nekik.
A magyar felhasználók számára is elérhetővé tette Marketplace szolgáltatását a Facebook. Ennek segítségével a közösségi oldal használói egyszerűen tudnak különböző árucikkeket vásárolni, vagy saját dolgaikat eladni. Világszinten mostanra mintegy 550 millió ember használja a Facebook különböző adásvételi csoportjait.
Nem csak a Facebookon, hanem külső weboldalakon és mindenféle alkalmazásban is (meg)figyel majd minket a Facebook. Arra kíváncsiak, hogy mikre kattintunk, milyen témákról olvasunk – ehhez igazítják majd a nekünk mutatott hirdetéseket. A lekövetést automatikusan engedélyezettnek veszik, de ki lehet majd kapcsolni.
A közösségi oldal egy blogbejegyzésben jelentette be a hirdetési mérföldkövet. Szerintük mindenki jól jár, mások szerint nem feltétlenül.
Megfelezi hirdetéstípusainak számát a Facebook, miután a 27 féle lehetőség közt nehezen igazodtak el a hirdetők.
A Facebook váratlanul leállította az egyik legnépszerűbb hirdetési programját, a Preferred Marketing Developers rendszert - írja a HWSW. A cél, hogy a jelenleginél több cég fizessen, ha sikereket akar elérni a Facebookon.
A facebookos hirdetéseiért fizetett összegért cserébe várt látogatók alig 20 százalékát kapta meg a Limited Run, ezért utánajárt a dolgoknak. Kiderült: a hirdetésekre kattintók 80 százaléka mögött nem valódi felhasználó áll.
Halálos, részeges és gusztustalan lájk - minderre volt már példa a hazai facebookos kampányokban.