#facebookos hirdetés








Kit érdekel az Apple Watch és kit érdekel, hogy kit érdekel?
 

Kit érdekel az Apple Watch és kit érdekel, hogy kit érdekel?

A férfiakat sokkal jobban izgatja az Apple okosórája, mint a nőket, Amerikán kívül pedig a legtöbben Indiából és Brazíliából érdeklődnek a termék iránt. Mindez annak is érdekes, akit az Apple Watch egyáltalán nem érdekel: az adatokkal jól bemutatható, hogy a Facebookból mennyi sok érdekes – és a hirdetők számára hasznos – adatot lehet kinyerni.

hvg.hu hvg.hu

Újít a Facebook – garantáljuk, hogy észre fogja venni
 

Újít a Facebook – garantáljuk, hogy észre fogja venni

Nem csak a Facebookon, hanem külső weboldalakon és mindenféle alkalmazásban is (meg)figyel majd minket a Facebook. Arra kíváncsiak, hogy mikre kattintunk, milyen témákról olvasunk – ehhez igazítják majd a nekünk mutatott hirdetéseket. A lekövetést automatikusan engedélyezettnek veszik, de ki lehet majd kapcsolni.

hvg.hu hvg.hu







Facebook: akkor segítünk, ha fizetsz
 

Facebook: akkor segítünk, ha fizetsz

A Facebook váratlanul leállította az egyik legnépszerűbb hirdetési programját, a Preferred Marketing Developers rendszert - írja a HWSW. A cél, hogy a jelenleginél több cég fizessen, ha sikereket akar elérni a Facebookon.

hvg.hu hvg.hu


Robotok kattintják el pénzünket a Facebookon?
 

Robotok kattintják el pénzünket a Facebookon?

A facebookos hirdetéseiért fizetett összegért cserébe várt látogatók alig 20 százalékát kapta meg a Limited Run, ezért utánajárt a dolgoknak. Kiderült: a hirdetésekre kattintók 80 százaléka mögött nem valódi felhasználó áll.

hvg.hu hvg.hu