30 milliót tapsoltak el egy hét alatt a megafonosok hirdetésére a Facebookon
Nagy erőkkel visszhangozzák a kormányzati narratívát a politikai influenszerek: csak február 14-én 8 millió feletti összeget toltak posztjaik kiemelésébe.
Nagy erőkkel visszhangozzák a kormányzati narratívát a politikai influenszerek: csak február 14-én 8 millió feletti összeget toltak posztjaik kiemelésébe.
A Facebookon átláthatóvá akarják tenni a politikai hirdetéseket, ezért azok megrendelőit minden reklámnál jeleznék, és ez csak egyike azon lépéseknek, amelyek akadályozhatják az orosz propagandát, amely a Facebookon (is) lebukott az elmúlt hetekben.
Mint kiderült, oroszok által fizetett facebookos hirdetésekkel korábban az amerikai elnökválasztást is befolyásolni akarták, a közösségi oldal ezért most mindent megtesz, hogy elkerülje a hasonló eseteket.
Újabb fronton nyitott harcot a Facebook az álhírek ellen, ezúttal ott szorongatják meg az álhírterjesztőket, ahol a legjobban fáj nekik.
A magyar felhasználók számára is elérhetővé tette Marketplace szolgáltatását a Facebook. Ennek segítségével a közösségi oldal használói egyszerűen tudnak különböző árucikkeket vásárolni, vagy saját dolgaikat eladni. Világszinten mostanra mintegy 550 millió ember használja a Facebook különböző adásvételi csoportjait.
Zuckerbergéknek elegük lett abból, hogy egyre többen használnak valamilyen szoftvert a reklámok elrejtésére. Blokkolni kezdték a blokkolókat.
A közösségi finanszírozás mint a startupok kedvelt üzleti modellje ezúttal nem a nemzetközi piacon, hanem magyar nyelvű felhasználók körében bizonyított: két hét sem kellett hozzá, hogy összejöjjön 1 millió forint a kkv-k facebookos jelenlétét segítő projektre.
A férfiakat sokkal jobban izgatja az Apple okosórája, mint a nőket, Amerikán kívül pedig a legtöbben Indiából és Brazíliából érdeklődnek a termék iránt. Mindez annak is érdekes, akit az Apple Watch egyáltalán nem érdekel: az adatokkal jól bemutatható, hogy a Facebookból mennyi sok érdekes – és a hirdetők számára hasznos – adatot lehet kinyerni.
Nem csak a Facebookon, hanem külső weboldalakon és mindenféle alkalmazásban is (meg)figyel majd minket a Facebook. Arra kíváncsiak, hogy mikre kattintunk, milyen témákról olvasunk – ehhez igazítják majd a nekünk mutatott hirdetéseket. A lekövetést automatikusan engedélyezettnek veszik, de ki lehet majd kapcsolni.
Ugyan még sokat kell aludni addig, de azért már nincs túl messze: április 9-én eltűnnek a Facebookról a támogatott történetek névre fordítható sponsored stories jellegű hirdetések.
A Facebook bocsánatot kért egy, a felületén megjelent hirdetés miatt, melyben egy társkereső oldal egy halott lánnyal hirdette magát.
Nem kell képeket keresgetnie vagy vásárolnia annak, aki Facebookon szeretne hirdetést feladni.
Új hirdetéselhelyezési szabályzatot vezetett be a Facebook. A "problémás" tartalmú oldalak és csoportok mellé nem tesznek ezután reklámokat.
A közösségi oldal egy blogbejegyzésben jelentette be a hirdetési mérföldkövet. Szerintük mindenki jól jár, mások szerint nem feltétlenül.
Megfelezi hirdetéstípusainak számát a Facebook, miután a 27 féle lehetőség közt nehezen igazodtak el a hirdetők.
A Facebook váratlanul leállította az egyik legnépszerűbb hirdetési programját, a Preferred Marketing Developers rendszert - írja a HWSW. A cél, hogy a jelenleginél több cég fizessen, ha sikereket akar elérni a Facebookon.
A Facebookon most debütáló kilépő oldali hirdetés ötvözi a Facebook többmilliós elérését a teljes oldalas megjelenés exkluzivitásával. A hirdetők a statisztikák szerint 1,4 millió magyar felhasználót érhetnek el vele.
A facebookos hirdetéseiért fizetett összegért cserébe várt látogatók alig 20 százalékát kapta meg a Limited Run, ezért utánajárt a dolgoknak. Kiderült: a hirdetésekre kattintók 80 százaléka mögött nem valódi felhasználó áll.
A némileg csökkenő bevételeket és a nagyon is zuhanó árfolyamot a mobilos hirdetési front régen várt megnyitásával próbálja ellensúlyozni a Facebook.
Halálos, részeges és gusztustalan lájk - minderre volt már példa a hazai facebookos kampányokban.